torstai 7. helmikuuta 2013

7.2

Heippa! Anteeksi nuo otsikot kun en keksi niille aihetta niin ne ovat vähän yhtä tyhjän kanssa, mutta koettakaa kestää. Eilen kävin siis kattomassa kolmen kaverin kanssa hobitin, joka oli siis koulun järjestämä retki. Itse olen sitä mieltä, että tämä hobitti oli enemmänkin poikien leffa, mutta kai jotkin tytötkin siitä pitivät.

Olen tyytyväinen, että pian saan kumilangat hampaistani pois, vaikkei niistä suurempaa haittaa olenkkaan ollut. Mutta Rassen silmä on nyt siis samanlainen kuin toinenkin ja silmätulehduksesta siis selvittiin. Eli nokka kohti uusia kisoja, vaikka näyttelyt saavatkin vielä odottaa. Enpäs olenkaan vähään aikaan tuosta meijän kissasta raportoinut, mutta joo Jaffa voi hyvin ja saatiin selville, että turvonnut huuli olikin tullut vain hankaamisesta jotakin vasten.

Aika kuuluu huimaa vauhtia, sillä kohta on jo viikonloppu, vaikka vastahan viikko alkoi. Ja olen nyt lukemassa jo toista kertaa nälkäpeli kirjaa ja olen sivulla 620, sillä kirja on mahtava ja aion lukea sen vielä monet kerrat. Mutta eipä mulla sitten muuta, että koetan kirjoittaa taas pian!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti